چرا دیالیز می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا دیالیز می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی

به رک و پوست کنده، دیالیز به عنوان یک روش صرفه جویی در زندگی برای بیماران نارسایی کلیه از آن می تواند نارسایی کلیه درمان نیست، اما میتوانید آن نشانه های نارسایی کلیه از بین بردن. سپس، چرا دیالیز می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی؟

چرا دیالیز می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی؟

کلیه های ما یک جفت اندام فیلتر پیچیده در بدن انسان است. آنها 24 ساعت در روز کار برای فیلتر کردن سموم در اندازه های مختلف از خون ما از جمله micromolecular، اواسط مولکولی و سموم ماکرومولکولی به طور کامل. از این رو، خون در گردش خون سالم است.

علاوه بر این، دیالیز تنها می تواند آن سموم micromolecular مانند کراتینین حذف، اوره و غیره تعداد زیادی از سموم و سموم ماکرومولکولی اواسط مولکولی هنوز هم در خون معطل. این سموم نه تنها می تواند کلیه را بدتر، اما همچنین می تواند دیگر ارگان های بدن و سیستم های منفی تحت تاثیر قرار. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران دیالیز معمولا عوارض دیالیز می میرند.

چه چیزی بیشتر، به عنوان کلیه خود را با دیالیز جایگزین، کلیه خود را به کار به تدریج متوقف خواهد شد. به عنوان یک نتیجه، اندازه کلیه خود را کوچک خواهد شد و حجم ادرار خود را نیز کاهش خواهد یافت. در آن زمان، وجود دارد هیچ جریان خون از طریق کلیه خود را.

آیا ممکن است برای خلاص شدن از دیالیز؟

در واقع، برای بیمار که فقط دیالیز، با یک درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه خود را قطعا می تواند بهبود یافته، و پس از آن بیمار یک شانس برای خلاص شدن از شر دیالیز است. با این حال، برای بیمارانی که دیالیز برای مدت زمان طولانی صورت گرفته است، آن را سخت به از شر دیالیز است، اما آنها همچنین می توانند بار دیالیز در نتیجه کاهش به یک زندگی با کیفیت.

اگر شما یک بیمار نارسایی کلیه هستند و می خواهند از شر دیالیز و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: